Friday 28 December 2012

Hair, Here, Everywhere

 My friend Andreea, who moved to the US last April, loves my natural hair and often asks me about taking out my braids. Anyway as she is currently busy studying for her NCLEX-RN exams, I thought it'd be nice to make her happy with pictures of my hair, so I took my braids out last week and have been wearing various simple styles. Each one takes about 5minutes, except when I have to mould the hair with a scarf overnight...warning, picture-heavy post!

Andreea, mon amie qui a déménagé aux États-Unis Avril dernier, aime mes cheveux naturels et elle me demande souvent de les porter sans des tresses. Comme elle est actuellement occupé à étudier pour ses examens NCLEX-RN, j'ai pensé que ce serait bien de lui faire plaisir avec des photos de mes cheveux, alors j'ai enlevé mes tresses la semaine dernière et depuis, je porte que des styles simples. Chacun prend un peu près 5 minutes, sauf quand je devais moule les cheveux avec un foulard pendant la nuit ... je vous préviens, il y a beaucoup des photos!















No comments:

Post a Comment